Skuteczne pozycjonowanie stron w Krakowie

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (Search Engine Optimization) to szereg różnorodnych działań marketingowych, którym celem jest uzyskanie możliwie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwarek internetowych na daną frazę, czyli słowo kluczowe. Pozycjonowanie jest często nazywane także optymalizacją strony dla wyszukiwarek internetowych. Pozycjonować można zarówno serwisy firmowe, blogi, jak i sklepy internetowe, portale o rozmaitej tematyce.

Pozycjonowanie można podzielić na lokalne i globalne – wszystko w zależności od tego, czy zależy nam na promocji ogólnopolskiej, czy też ogólnoświatowej lub na widoczności strony dla użytkowników z najbliższej okolicy.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to działania, które mają prowadzić do wysokich pozycji dla użytkowników z danego miasta bądź regionu. Z kolei pozycjonowanie globalne obejmuje działania, które prowadzą do wyświetlenia danej witryny w całym kraju.

SEO lokalne będzie świetnym rozwiązaniem dla niewielkich firm czy przedsiębiorstw, które swoje usługi wykonują w siedzibie firmy. Może to być np. restauracja, hotel, fryzjer, sklep stacjonarny. Jeśli firma prowadzi działalność przez internet, przykładowo – zajmuje się tworzeniem stron internetowych, prowadzeniem księgowości, sprzedażą wysyłkową – warto zainwestować w SEO krajowe czy globalne.

Wyślij nam wiadomość


    Skuteczne pozycjonowanie Kraków

    Choć to Kraków jest miastem, w którym znajduje się siedziba naszej firmy, oferujemy skuteczne pozycjonowanie dla klientów z całej Polski. Współpraca odbywa się zdalnie, jednak klient na bieżąco śledzi postępy w całym procesie pozycjonowania i wie, za co płaci. Wiele osób zastanawia się, czy warto właściwie inwestować w pozycjonowanie stron. Odpowiedź jest prosta – oczywiście, że tak. Skuteczne pozycjonowanie niesie za sobą szereg korzyści. Z internetu korzystają dzisiaj niemal wszyscy. Co więcej – zarówno młode osoby, jak i starsze. Wykorzystują w tym celu komputery stacjonarne, laptopy, telewizory, urządzenia mobilne – tablety, smartfony. Zanim dany internauta trafi na interesującą witrynę, odpowiedzi na wybrane pytanie czy informacji dotyczącego danego zagadnienia z pewnością poszuka w wyszukiwarce internetowej. To właśnie wtedy może trafić na Twoją stronę www i stać się potencjalnym klientem. Nie warto rezygnować z dostępu do nieograniczonej przestrzeni reklamowej.

    Osoba, która korzysta z wyszukiwarki, poszukuje odpowiedzi na konkretny problem. Jeśli dany internauta szuka, np. noclegu w Krakowie, Twoja strona krakowskiego hotelu może wyświetlić się w wynikach wyszukiwania. Szanse na to, że osoba skorzysta z Twoich usług, są naprawdę duże. Co więcej, mamy gwarancję, że jest to faktycznie ktoś zainteresowany noclegiem w Krakowie. Promujemy nasz biznes dokładnie tam, gdzie chcemy i zawsze wtedy, gdy tego chcemy.

    Profesjonalne pozycjonowanie stron w Krakowie

    SEO jest procesem obejmującym szereg działań. Na efekty trzeba poczekać pewien okres, jednak efekty są długofalowe. Skuteczna optymalizacja witryny gwarantuje uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Jeśli zdecydujesz się raz zainwestować środki w pozycjonowanie stron, z pewnością Ci się zwrócą – zarówno w perspektywie krótkiego czasu, jak i w nieco bardziej odległej przyszłości. Skuteczne SEO to także zwiększanie świadomości marki. Im częściej Twoja strona będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania, tym większe zaufanie wzbudzi w świadomości odbiorców.

    Plusem jest także niski koszt dotarcia do klienta. Jeśli porównamy koszty, które musimy przeznaczyć na inny typ marketingu, pozycjonowanie stron generuje stosunkowo niskie koszty dotarcia do konkretnych osób. Należy podkreślić, że jest to reklama, która trafia do osób mocno zainteresowanych Twoimi produktami czy usługami. To właśnie oni wpisali w wyszukiwarkę konkretne hasło, po którym wyświetla się Twoja strona internetowa, będąca odpowiedzią na ich problemy.

    Pozycjonowanie stron Kraków – zakres działań

    Głównym celem prowadzenia działań SEO jest zwiększenie widoczności danej strony www w wynikach wyszukiwania. Zwiększenie widoczności wpływa także na wzrost ruchu na stronie. Docieramy do potencjalnych klientów, którzy zobaczą naszą ofertę. Im wyższą pozycję zajmiesz w wynikach wyszukiwania Google, tym większe szanse na to, że internauta odwiedzi właśnie Twoją stronę www.

    Na pozycjonowanie stron składa się szereg działań. Możemy je podzielić na dwie grupy:

    działania on-site

    wszelkie czynności techniczne, które są podejmowane na stronie internetowej. Są to zmiany, które mogą być niewidoczne dla potencjalnego odbiorcy, m.in. optymalizacja kodu źródłowego witryny, a także działania, które mają na celu optymalizację istniejącego contentu,

    działania off-site

    działania polegające na zwiększeniu popularności witryny w internecie. W dużej mierze opierają się na pozyskaniu wysokiej jakości linków zewnętrznych, które prowadzą do pozycjonowanej domeny.

    Strategie SEO

    Jeśli chodzi o strategiczne aspekty pozycjonowania, możemy wyróżnić kilka działań:

    optymalizacja

    dostosowanie witryny do preferencji użytkowników oraz mechanizmów wyszukiwania. W skład optymalizacji wchodzą takie działania, jak: optymalizacja kodu, uzupełnienie treści pod kątem słów kluczowych,

    Link Building

    pozyskanie wartościowych linków na zewnętrznych serwisach poprzez linkowanie, np. z forów internetowych, katalogów stron czy portali odpowiadających tematycznie pozycjonowanej witrynie,

    Content Marketing

    tworzenie wartościowych, unikalnych materiałów o danej marce, firmie z uwzględnieniem zasad SEO Copywritingu.

    Pierwszym etapem skutecznego pozycjonowania jest kompleksowa analiza danej witryny. Podczas analizy uwzględniamy wiele czynników m.in. meta tagi, strukturę kodu HTML, nagłówki HTML, duplikaty treści, dostępność strony dla robotów sieciowych, linki wychodzące i przychodzące.

    Następnie opracowujemy strategię optymalizacji i linkowania strony www, którą następnie realizujemy. Klient na bieżąco otrzymuje raporty pozycji fraz kluczowych.

    Efekty pozycjonowania stron

    Efektem prowadzonych działań SEO jest zwiększenie widoczności danej strony www w wyszukiwarce na wybrane frazy kluczowe, co bezpośrednio przekłada się na większą sprzedaż produktów oraz usług, a także zwiększenie świadomości marki w oczach odbiorców. Podejmowane przez nas działania przynoszą długotrwałe efekty, więc inwestycja w pozycjonowanie stron jest najlepszą z możliwych.

    Zapraszamy do odwiedzenia nas w naszej siedzibie (Kraków) lub skontaktowania się za pomocą telefonu bądź formularza kontaktowego.

    Efekty naszych prac:

    Strona internetowa kliniki medycyny estetycznej – wzrost wyświetleń:

    Sklep internetowy z artykułami przemysłowymi – wzrost wyświetleń:

    Oceń nas:

    [kkstarratings]