Wysyłka mailingowa

Wysyłki mailingowe

Sklepy internetowe mają również zaletę bycia w dużym stopniu bezobsługowymi, pracowników zastępują bowiem skrypty sklepu on-line, wystarczy tylko przygotować paczkę i wysłać ją do kupującego.

W internecie można już dzisiaj kupić praktycznie wszystko, od samochodów, bo świeże bułeczki. Sprzedaż przenosi się w przestrzeń wirtualną z dwóch podstawowych powodów, o których musi wiedzieć każdy, kto rozważa rozpoczęcie swojej przygody biznesowej ze sklepami on-line. Pierwsze, to niewyobrażalna liczba potencjalnych klientów, którymi są wszyscy internauci, a także ogromna łatwość dotarcia do nich dzięki odpowiedniemu wsparciu sprzedaży promocją i reklamą, które w dodatku są o wiele prostsze, niż w przypadku tradycyjnych działań marketingowych. Drugi argument „za”, nie mniej ważny, to znacząco mniejsze koszta: nie trzeba bowiem prowadząc sprzedaż on-line wydawać dużych sum na wynajęcie oraz wyposażenie reprezentacyjnych sklepów, wystarczy tylko dobra strona internetowa, którą można mieć za cząstkę rocznych wydatków na tradycyjny sklep. Wystarczy tylko magazyn, a ten nie musi przecież być w reprezentacyjnej dzielnicy, w drogim centrum handlowym, by generować zyski. Sklepy internetowe mają również zaletę bycia w dużym stopniu bezobsługowymi, pracowników zastępują bowiem skrypty sklepu on-line, wystarczy tylko przygotować paczkę i wysłać ją do kupującego. O tym, jak bardzo nabrała na znaczeniu w ostatnich latach sprzedaż internetowa najlepiej świadczy to, że wielkie marki, które dotychczas postrzegały wirtualne sklepy jako mało prestiżowe, teraz muszą bardzo starać się, by nadrobić zapóźnienia, gdy na liderów sprzedaży wyrastają firmy, które działają wyłącznie on-line.